Sista dagen som...

13åring!!!
Och den firar jag med att vara sjuk... -.-
I början av augusti så fick jag en svullnad i mitt knä, på semestern dessutom! Så då åkte vi till en doktor (två egentligen, men den första gjorde inget) i dannmark och där fick vi recept på någon medicin. Svullnaden gick ner och det hela var över. TRODDE VI!!!
För lite mer än en vecka sen så blev jag förskyld och för exakt en vecka sen så kom svullnaden tillbaka :( Så mamma och jag åkte till sjukhuset och fick ett nytt recept, men läkaren sa att vi skulle lägga på alsolsprit och avvackta. När svullnaden inte gick ner och jag fick feber började vi med medicinen igen. Mitt knä är inte så mycket bättre, men jag har inte lika hög feber längre.
Nu vill jag värkligen att svullnaden ska gå ner! Inte roligt att vara sjuk :(
Hoppas verkligen att jag är frisk tills imorgon, man vill ju inte vara sjuk på sin födelsedag ;)
Bild på mig från i sommras.
Ha de!
Emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0