Kallelse

Idag har jag haft studiedag. Så jag, mamma och mina syskon åkte iväg till Löga för att bada. Jag simmade 200m. Efter det så åt vi på saffet's. Eftersom att jag åt upp först och eftersom att Cubus låg precis i närheten gick jag in på Cubus medans jag väntade på att de andra skulle äta klart. På Cubus hittade jag jättesnygga kläder som jag vill ha i julklapp. Bl.a. en snygg rutig skjorta och en stickad kofta.

När jag kom hem hittade jag KP, ett brev till mamma och det här:
En kallelse till OTA (ortoped tekniska avdelningen).
Så jag ska dit på Torsdag klockan 8.00, ingen sovmorgon för mig inte :/ Men det gör inte så mycket eftersom att jag får lite ändringar på min korsett istället ;)
Ha en fortsatt bra dag.
Emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0