Fredag <3

Äntligen fredag! Sitter i arbetslaget och väntar på bussen som kommer snart.

Det känns som om min korsett trycker på fel ställe. Kan den vara förliten? Jag fick ju en ny i maj. Jag har ju inte växt så mycket sen dess, så den borde ju passa fortfarande. Hm... Ska be mamma att boka tid på OTA (ortopedtekniska avdelningen) snart. Det var inte så längesen som jag var där, men det finns lite att fixa. T.ex. så får jag ont när jag går rakt, därför går jag oftast lite lätt framot lutad.

I morgon ska jag och pappa träna Nijutsu i sex (6) timmar! Sex timmar utan korsett. Nej inte riktigt, det kommer att vara lite pauser, som t.ex. en timmes lunchrast, då kan man ju ha korsetten på sig. Men om man tränar så spelar det väl ingen roll hur länge man har av korsetten? Eller? Får ha av korsetten lite mindre idag och på söndag.
 weheartit

Ha en bra fredag!

p.s. Kolla in Johannas blogg ;)

Kommentarer
Postat av: linda

hej :) vad fin blogg du har :) kolla gärna in min blogg om min vardag med skolios :)



Linda :)

2011-11-26 @ 18:06:17
URL: http://www.froggi.bloggplatsen.se
Postat av: linda

sv:det var så lite så :) tack vad snäll du är! :)



jag har korsettbehandlats i cirka 5 år nu :) och då hade jag dagkorsett i cirka 2-3 år :) och nu har jag nattkorsett :) sj? :)



KRAM! :)



Linda :)

2011-11-27 @ 14:10:53
URL: http://www.froggi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0