Sista dagen

Idag är det sista dagen som jag har den här korsetten. I morgon får jag min tredje korsett, guud vad tiden har gått fort, var det inte nyss som jag provade ut min första korsett? Fattar inte...
Men aja, strunt i det. Patrik (korsettgubbe) sa att jag fick växla mellan min nuvarande korsett och min nya om jag ville. Vi får se om jag gör så... Jag har ju växt ur den här... :(
Slänger in en gammal bild på korsett nr 2
Gammal Bild, men det får duga :P
Uppdaterar om hur det gick i morgon:).
Ha de
Emmy

Kommentarer
Postat av: Alicia

Har du dina spännen på ryggen? Isåfall hur lyckas du spänna dem? :O

2011-08-30 @ 22:35:10
URL: http://namnetblevalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0