Så här kan det gå... Om man har Otur!

En morgon när jag skulle ta av korsetten i slutet av september 2010 så var det blod på korsettlinnet (i midjan), när jag sen skulle byta linne så såg jag det här:

Snacka om stort sår!
Dagen innan hade jag märkt att jag hade sår där,så jag smörjde på lite alovevera och någon salva för att det skulle hjälpa, men nej! Så här kan det gå!

Ett tips från mig:
Använd inte alovevera och en sådan där salva under korsetten! Det ger negativa konsekvenser!

Bilderna på det jag köpte på stan kommer upp i veckan som kommer, jag lovar!

Hoppas att ni har haft en bra helg!
Kram Emmy

Kommentarer
Postat av: janna

usch herregud det där ser inte kul ut alls :o :( jag hade också sår, eller massa små skavsår lite här och där när jag använde korsetten :S har fortf en liten ingroppnad i huden efter att ha haft av den i typ 3 månader...

2011-05-16 @ 16:40:46
URL: http://jannaas.blogspot.com
Postat av: julia och hazal- Skoliosbloggen

Sv:

Hej Emmy!

Ja det har du rätt i vi kommer att vara först;)

Angående tjejen i din paralellklass så är det en jättebra ide att prata med henne. Inte alla har en sån tur att gå i samma skola som någon mer med korsett!:)

Du kanske skulle kunna adda henne på facebook? eller så kan du kanske gå med en kompis till henne och hennes kompis och fråga om du får prata lite med henne, så känns det ju inte lika läskigt. Sen kan du och hon prata i enrum som du ville:)

kraam!

2011-05-17 @ 18:25:34
URL: http://julhaz.blogg.se/
Postat av: Elaine

stark du är, har också gått igenom korsettgrejen. fortsätt kämpa :)<3

2011-05-19 @ 19:48:28
URL: http://elainez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0