Ny korsett :)

Nu har jag varit hemma från sjukhuset några timmar, så jag tänkte att jag skulle berätta lite om mitt sjukhusbesök.
Klockan 9 så hade vi en tid, men vi var där typ 5 minuter tidigare. Sen kom Patrik (han som fixar min korsett) och hämtade oss. Vi började prata om lite saker, sen gick han för att fixa med min nya korsett. När han kom tillbaka med min nya korsett så blev jag jätte förvånad och tänkte ; "ska jag kunna få på mig den där??". Korsetten var jättelång och jättesmal (mycket längre och mycket smalare än min gamla). Korsetten var för hög så Patrik fick kapa av den (ni som har fått en korsett vet hur det är). Jag trodde att den skulle vara jätte obekväm, men den är mycket skönare än min gamla! Jag vet inte hur många gånger jag har satt på mig en korsett idag, men många är det ;).
Strax efter 10 så fick vi en paus, då gick vi upp till cafeterian och fikande lite.
Jag fick 5 nya korsettlinnen, efter som att endel av mina andra börjar att bli utslitna.
Det finns tyvärr ingen bild på min nya korsett (har inte hunnit tagit och sitter vid fel dator), men jag ska fixa en bild så snart som möjligt.
Ha det bra!
Kram Emmy

Kommentarer
Postat av: frida

sv: jag har korsett 23h/dygnet :)

2011-05-30 @ 20:51:28
URL: http://lemien.blogg.se/
Postat av: Alicia

Har lite frågor, hihi :)



Bor du i Stockholm?

Hur många grader sned är din rygg?

hur många krökar har du?



Sköt om dig! <3

2011-05-30 @ 23:03:26
URL: http://namnetblevalicia.blogg.se/
Postat av: Vendela

Men vad bra att den kändes skönare!5 linnen!Hur ser dom ut,är det dom där gråa med hög rundad hals?



Rullskidorna är specialbeställda.Men det finns väl liknande i sportaffärerna...

2011-05-31 @ 08:53:55
URL: http://cherryize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0