Sjukhusbesöket

Äntligen kommer uppdateringen från sjukhuset!:) Vi hade tid 13.30 men Patrik (han som fixar med min korsett) kom ca 13.35 så jag satt i 5min och spelade på min iPod medans jag väntade. Sen när han väl kommer så är han inte klar med det han höll på med innan, så vi (mamma jag och han) bestämde att jag och mamma skulle få en halvtimmas paus (utan korsetten:)). Mamma och jag gick till cafeterian där jag fick en glass och en äppeldricka och mamma köpte en caffelatte. Efter pausen så gick vi tillbaka sen tog det inte så långtid innan vi fick tillbaka korsetten. Nu sitter korsetten perfekt! Äntligen säger jag bara:D. Det är ju inte så skönt med en korsett som sitter på ryggraden:(.
Jag har inte nämnt att jag var på sjukhuset dagen efter att jag fick min nya korsett, anledningen till det är att jag hade blogguppehåll då, så jag berättar om det nu istället: På onsdagskvällen kännde jag att korsetten inte passade ett dugg bra, den var värre än min förra!!! Så på torsdagsmorgonen bestämde jag att jag skulle ta min gamla korsett till skolan. Men jag sa till mamma att hon skulle ta med korsetten i bilen ifall jag skulle få en tid. Senare får jag ett sms av mamma där hon skriver att jag hade fått en tid. Jag blev jätteglad (inte för att jag ville till sjukhuset utanför att jag tyckte att korsetten var så obekväm). När det var tio minuter kvar av biologilektionen så gick jag till bilen för att åka till sjukhuset. Tyvärr så missade jag idrotten men bättre en skön korsett och en missad idrottslektion än en korsett som man knapt kan ha på sig, ja ni förstår. Patrik fixade med korsetten, sen fick vi åka hem.
Det var lite om mina senaste sjukhusbesök. Inga bilder just nu men lägger ut bild på min nya korsett om ett tag :) Kram Emmy

Kommentarer
Postat av: Vendela

Vad bra att du fick till den!

Absoliut inge skönt när den skaver!

Ha dé bra!

2011-06-07 @ 19:33:24
URL: http://cherryize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0