Korsettproblem IGEN!!!

Ni som har läst min blogg ett tag vet säkert att jag har haft korsett ett bra tag, i det HÄR inlägget skrev jag om att min korsett satt på ryggraden. Nu har jag samma problem :(. Den sitter  inte på ryggraden hela tiden, men när jag drar åt korsetten så mycket som jag skulle behöva så hamnar den där. Därför går jag med en (lite för) löst spännd korsett hela dagarna -.- Det finns mera problem med min korsett, b.l.a att mitt nedersta band/spänne "gnisslar" när jag går! Det finns en lösning på det; Att spänna åt korsetten hårdare, men då blir det ju det första problemet igen (om jag drar åt den "för" hårt) -.-
Men jag har lite tur iallafall :)
På onsdag (7/9) ska jag till sjukhuset för att fixa med min korsett :)

Gammal mobilbild på min rygg
(fail att jag inte har ner armarna;))

Ha de
Emmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0