Här ska det nog vara en rubrik tror jag ;)

Hej hej. Just nu ligger jag i min säng och håller på med min iPod. Funderar på att ladda hem den där blogg.se appen, är den bra?
Idag har jag varit i skolan och varit hemma. Det har inte hänt något speciellt. Jag kollade igenom gamla skolböcker, bl.a. berättelser som jag har skrivit. I en av berättelserna stod det typ så här: jag gick på stranden med hunden som hoppar. Det stod inte exakt så, men poängen är att jag skrev både i dåform och i nutidsform. Jag är så duktig jag vet!
Vad har ni gjort idag?
Juste kom på en sak. Jag gör gärna länkbyten :) kommentera ifall du vill göra ett länkbyte med mig ;)
Saknar dig Frida <3
Ha en fortsatt trevlig dag!
Kram Emmy
P.s nu vet jag hur man lägger in bilder via ipoden ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: Hhihihihi , tack C:



Söt hund är det din? O jag skulle gärna göra ett länkbyte med dig :)

2011-11-22 @ 21:08:39
URL: http://johannasskolios.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: Tack :)

Jag har lagt till dig på min länklista oxå, och tipsat i ett inlägg :D

2011-11-24 @ 19:51:09
URL: http://johannasskolios.blogg.se/
Postat av: Vendela

Jag tror det beror på min träning och flitigt användande,men säker är jag ju inte.Jag tränar längdskidor.Så mkt bål,rygg och styrketräning då.På sommaren är det rullissar,löpning å' styrke. Och det är nästan alla dar i veckan mer & mindre...Sen beror det väl på hur många grader och hur mkt man växer...

Fin vovve btw!

2011-11-24 @ 22:29:22
URL: http://cherryize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0