Första advent!

Idag är det första advent, det betyder att det är nästan 4 veckor kvar tills julafton (3 veckor kvar tills fjärde advent).
Idag så åkte jag till kyrkan på morgonen, efter det så åkte jag med familjen till erikslunds shopping center. Jacob skulle köpa skor, så medans 4 av 6 köpte skor så gick jag till HM (Ida var på teater). Jag köpte två nya BH:ar och en julklapp :).
När vi kom hem så gick jag och Jacob på julmarknaden, där köpte vi en krans och ischoklad. Efter det så gjorde jag någon svenska uppgift och nu ska vi snart ha lite kvällsfika.


 Som jag skrev tidigare så tränade jag i 6 timmar i går. Först två timmar stående teknik (ni som har/tränar judo vet vad jag pratar om), sen hade vi en halv timmes fika rast, efter det så tränade vi 2 timmar Ninja. Efter nijustun (stavning), så hade vi en timmes lunch rast, vi åt någon pasta grateng med köttfärs, det var jättegott. Sen hade vi lite nevasa tekniker, men det blev mest flum eftersom att jag var jättetrött.
På sista ninjagrejen som vi hade så gjorde jag illa ryggen och nu har jag fortfarande ont! :(
Nu ska jag vara social med familjen, så hej då!

Kommentarer
Postat av: linda

sv: hej :) hihihi ;) för att jag inte har växt klart en :) jag fick den när jag jag elva :) okej :)



jo för att jag fick jätte stora exem på magen och då gick det inge vidare med att använda den :p och då ,så jag var den andra patienten i dalarna som fick nattkorsett :)



KRAM! :)

2011-11-28 @ 08:26:46
URL: http://www.froggi.bloggplatsen.se
Postat av: julia och hazal- Skoliosbloggen

Sv: okej samma här, pappa har också liten:)

2011-11-28 @ 16:50:53
URL: http://julhaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0