Är glad att man är tjej, då kan man ju göra två saker samtidigt!

Hej hej!
Sitter och pluggar äter risifrutti/rismål.
I morse så hade jag ställt alarmet på 06.15, för att vi skulle upp och fira pappa, men kom inte på att det var mitt alarm som ringde förrän klockan hade blivit 18 över! Sen gick jag upp till mamma och frågade om vi skulle sjunga för pappa eller inte (han satt nere i köket när jag vaknade).
"Jag hade tänkt att vi skulle sjunga för honom om en liten stund" Svarade mamma. "så att ni skulle få längre sovmorgon." Jaha då hade man gått upp för tidigt då -.- Ännu roligare blev det ju när man upptäcker att man börjar 09.05, när man redan är i skolan! På idrotten idag så hade vi volleyboll. Sen på elevensval (tjejidrott) så hade vi oxå volleyboll. Volleyboll är en ganska så rolig sport tycker jag, så det gör inget att vi hade det två gånger på samma dag. Vi fick även reda på So resultatet idag, jag fick D *stolt* (det högsta man kunde få var D ;) ).

Jag kom hem halv 5 idag! As sent ju! Imorgon slutar jag betydligt tidigare, men då måste jag istället vänta på bussen i en timme!
Redigerad i picnik :) (det är jag om någon undrar)
Ha en bra kväll!
Kram Emmy

Kommentarer
Postat av: Johanna

Inte kul att behöva gå upp ur sängen i onödan! ;)



sv: Tack så jättemycket !

2011-11-07 @ 22:34:29
URL: http://johannasskolios.blogg.se/
Postat av: Vendela

SV: Tack,passar perfekt till korsetten ;)

2011-11-09 @ 20:40:38
URL: http://cherryize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0