Late update

Hejhej! Just nu sitter jag i arbetslaget och har håltimme, så jag tänkte att jag skulle skriva om mitt sjukhusbesök.
Jag fick gå tio minuter tidigare från SOn. När vi (mamma och jag) kom fram så prataed vi lite om hur det går med korsetten och så. Jag visade mitt största skavsår och så berättade jag att korsetten gnisslade och att den sitter på ryggraden. För att Patrik (korsettgubbe) skulle veta vad han skulle fixa så gjorde han läppstifttricket. Det går ut på att men tar ett läppstift (hälst rött) och drar på lite på såret och sen tar man på sig korsetten utan "korsettlinnet" och sen tar men av sig korsetten igen och då ser man var det sitter en röd liten prick och då är det lättare att veta vad han ska fixa på min korsett. Spännet som gnisslade bytte han ut poch sen så fixade han lite till. Min korsettgubbe berättade om att en gång så hade han klippt av ett korsettband så att det blev förkort. Han hade tydligen glömt att jag var hon som han hade klippt av badet förkort.

we<3it

Ha det bra
KRAM EMMY

Kommentarer
Postat av: Anonym

-Tack!

Jo,jag har fortfarande korsett.

I mars kanske jag får ta bort den! :P

2011-09-13 @ 15:38:31
URL: http://cherryize.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV; Aha, jo det är nog rätt lätt när man kan. :)



Nej, faktiskt inte. Jag trodde också att den skulle ha kraftigt tryck på ryggraden men korsetten trycker på revbenen så att kröken ska tryckas åt sidan, det fungerar förvånansvärt bra!



KRAAM!



2011-09-13 @ 21:16:32
Postat av: Alicia

Klumpiga jag glömde skriva namn till kommentaren ovanför :$

2011-09-13 @ 21:17:13
URL: http://namnetblevalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0