Tandläkarbesök

Hej! Nu är jag hemma från stan och ett tandläkarbesök. Det gick jättebra och jag hade inga hål!
Efter att jag hade varit hos tandläkaren så gick jag och mamma till biblioteket och där lånade jag två böcker. Sen gick vi till chicco för att fika. Efter det så träffade jag några kompisar på stan. Han inte köpa något eftersom att bussen gick 16.45 och klockan var 16.20 när kompisarna fikade (jag hade ju redan fikat).
Så nu sitter jag hemma och ska nog virka om ett litet tag. Eller ta en glass. Det är ju fredag!
Hej då :)

Kommentarer
Postat av: Lindiis

Hej, jag är en 14 årig tjej som också har skolios! Jag har blivit tvungen att operera en gång på min övre krök men den där nere är fortfarande böjd, skulle vara lite kul att chatta ngn gång? Elr iaf prata om vår skolioser? :)

2011-11-01 @ 21:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0