Äntligen så kommer svaren!

Hejsan! Förlåt för att svaren kommer så sent han inte i helgen och inte igår heller. Men nu kommer dom iallafall ;)
Anonym sa:
1) Husdjur?
2) Favoritmat?
3) Favoritbok?
4) Sms från senaste person?
5) Inspireras av..??
6) Drömresmål?
7) Drömyrke?
Svar:
1) Tre kaniner och en hund som bor hos oss ibland
2) Tacos, lasange, "spank tortilla" och oxfilé med klyftpotatis.
3) Hungerspelen och fruset blod (vampire academy)
4) Farmor
5) Jag inspireras Johanna min kusin :)
6) Jag skulle hälst vilja åka till Tokyo
7) Ingen aning, något kul :) Kanske innom sjukvård eller någon sånt.
Janna sa:
hur länge har du haft din korsett och hur många grader??
Svar:
Jag har haft korsetten i 2 år och 5 månader. När jag fick min korsett hade jag 31,5 på "den övre" och 13,1 på "den undre".
Nicke sa:
Hur var det i Paris? Var det nått speciellt som du tyckte var extra häftigt/roligt? :) Sen undrar jag också vad skolios innebär?
Svar:
Det var toppen i Paris! Något som var extre häftigt var nog att gå upp i eiffeltornet, något som var extra kul var att shoppa och bara gå runt i Paris. Samt att vara på louvren. Att ha skolios innebär att man har sne ryggrad, den är formad som ett S kan man säga.
Emma sa:
vilken klass går du i? ;))
Svar:
Jag går i 8c2
Rebecca sa:
varför börja du blogga? :)
Svar:
För att jag ville dela med mig av min skolios och peppa andra med skolios ;)
Julia och Hazal- skoliosbloggen sa:
Vad är det bästa med att du drabbades av skolios?:) (om man nu ska vara positiv haha)
Svar:
Det bästa med att jag drabbades av skolios är nog att jag "lärt känna" många fina tjejer därute som också har skolios ;)
Det var alla frågor ;)
Om du har någon mer fråga kan du bara fråga i ett inlägg eller mejla: [email protected]
Kram Emmy

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har frågor ^^



- Har du mycket besvär med din rygg? Alltså att du har ont och så?

- Fick du ett sånt där "träningshäfte" från sjukhuset? och använder du det? (det gör nämligen inte jag xd)

- Fick du vara på sjukhuset i en vecka när du fick din korsett? Eller fick du vara där i en dag och sen åka hem?

- Hur mycket har du din korsett dagligen?

- Oroar du dig för operationer och så? (jag hoppas att JAG inte får dig att oroa dig p g a att jag skriver det, men jag brukar oroa mig så det skulle vara intressant att veta.)

- Hur länge är det beräknat att du ska ha din korsett?

- Vilket sjukhus går du till?



Om du inte vill svara på nån så är det helt okej :)

Cho!

2011-11-07 @ 23:13:06
URL: http://johannasskolios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0