111011

Hej!

I går blev det inget bloggande. Stannade hemma igår och hade inte lust/ork att blogga.

I morse vaknade jag ca halv fem av att korsetten satt för hårt! :( Sen kunde jag inte somna om! Så jag låg i sängen och gjorde ingenting från halv 5 till kvart över 6. Jättekul! Eller INTE!

Sen höll jag på att missa bussen (ett till + på dagen *ironisk*). Som tur var så han jag med. Men när jag skulle sätta mig ner så slog jag huvudet i någon hyllgrej (där man lägger väskor).

Resten av dagen var ganska okej. Först hade vi syslöjd, sen hade vi lajv resten av dagen :). Sista timmen fick vi fäktas med svärd! Efter det kom mamma och hämtade mig. Vid 6 tiden (em) så åkte pappa och jag till Rocklunda. Vi ska ha orienteringsprov där i morgon och jag hade aldrig varit i Rocklunda spåret förut. Vi hittade 4-5 kontroller J. Sen åkte pappa och jag till team Sportia för att köpa nya löparskor åt mig, vi kom hem med ett par nya löparskor och ett ”spring sätt”, allt på rea!

Nu ska jag ta och plugga in lite karttecken innan jag ska sova.

Hej då

Btw så kommer svaren på frågestunden upp i veckan.


Kommentarer
Postat av: julia och hazal- Skoliosbloggen

Hatade att vakna tidigt av korsetten!

2011-10-11 @ 22:04:35
URL: http://julhaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0