Höstlov = dålig uppdatering

HEJSAN!
Förlåt för dålig uppdatering, jag har ju höstlov och har inte haft så stor blogglust.
Men nu kommer ett inlägg iallafall.
I går så åkte vi till ängsö för att rida på islandshästar. Jag är inte så jätte ridvan men kul var det. Tips: Om du bor i Västerås och får besök från ett annat land/stad, ta då med dom till ängsö för att rida på islandshästar.
Efter ridturen så frös jag som bara den. Och när vi kom hem så hade jag feber! Jag skulle ju åkt till stockholm idag. Men nej! Så idag har jag bara varit hemma och inte gjort någon nytta alls!
Men lite kul har jag haft idag iallafall, pappa hyrde bilar 2 på engelska och sen så kollade han, jag och Jacob på bilar. Riktigt bra film.
Nu ska jag äta kvälls mat. Uppdaterar om mitt sjukhusbesök i morgon.
Kram Emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0