Bildbomb från nationaldagen

Hej, här kommer en "liten" bildbomb från den 6/6-11 (nationaldagen), då jag kollade på agillity, kaninhoppning, kattungar och var hos en kompis (inga bilder från kompisen).
KP-festisar
En av dom tre agillityhundarna
Söt kanin
Söta kaniner
Häst, barn och en kanin
närbild på kaninen (samma som förra bilden). Undra vad den kaninen dricker??
En lejonhuvadkanin, liknar våran Tossa
Kanin + matte
Samma kaniner som bild 4
söt Hund!
"Vem kommer och stör mig när jag försöker sova??"
Söt kisse i Idas knä
"Heejj!!"
"Inkräktare, bäst jag sticker!"
<3
<3
Cleo!!<33
"Vad gör ni??"
"Ger du dig??"
"Ja, jag ger mig!"
Skäggis
Söta lilla Cleo <3
"Vågar jag hoppa??"
Sara (mamma katt) tar en tupplur
"Du väckte mig!"
3 busiga kattungar
Det var ungefär hur nationaldagen såg ut för mig :)!
Men nu kan jag inte skriva mer.
Kram Emmy

Kommentarer
Postat av: Vendela

Åh,vad fina bilder!

2011-06-14 @ 19:46:47
URL: http://cherryize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0