Duktiga jag...

Hej, just nu sitter jag hemma hos mammas barndomskompis i Varberg. Vi ska sova här tills i morgon, då vi ska åka till våran sommarstuga.
I dag så var hela min familj (-Thea som sov) och familjen som vi bor hos ute och geocachade (letade efter "skatter") här i varberg. Det hade regnat under natten så stenarna var jättehala!!! När jag skulle gå ner från stenen så gick jag lite för fort, sen så kunde jag inte stanna (ni vet hur jag menar) och fastnade i ett stenrös och höll på att slå i huvudet, men jag tog imot mig som tur är! Men mina ben klarade sig inte...!!!

Så här blev resultatet! :( Svidande och om plåstrade ben...
Japp, så kan det gå!

 Inlägg om gothia kommer senare (antagligen i morgon eller om två veckor) ;)

Ha det bra och ta't lungt ;)
Kram Emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0