Pluggar & lyssnar på musik

Pluggar på engelska glosorna som vi har tills morgon, jag hatar att ha läxor från måndag till tisdag eftersom att jag har träning på måndagar!

Över från läxläsning till korsett:
I morse så fick jag skavsår av min korsett!:( I armhålan dessutom!:O Det gjorde verkligen jätte ont! Men nu har det gått över (som tur är!). Får ta och fixa till min korsett nästa gång när jag ska till sjukhuset. Det är inte så långt kvar tills jag ska till sjukhuset (16 dagar faktiskt). Korsetten har typ gått sönder på endel ställen, så det är bra att jag får komma dit och fixa det!:)
Om ni har några frågor till mig så kan ni skriva dom i en kommentar så svarar jag på dom i din blogg eller i ett inlägg;).
Ha det bra!
Emmy

Kommentarer
Postat av: Virka en amigurumi

Jobbigt med skavsår.... Har du korsetten på när du tränar? Kram E-K

2011-04-12 @ 20:08:48
URL: http://virkaenamigurumi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0