Sen uppdadtering om sjukhusbesöket

Nu blir det en liten sen uppdatering om hur det var på sjukhuset.
Jag åkte till sjukhuset i torsdags för att laga min korsett (skrev att den var trasig i det här inlägget).
Vi hade tid klockan 9.30, så vi åkte hemmifrån ca 9.15(?). När vi kom fram så gick vi ner till OTA (ortoped tekniska avdelningen), sen kom Patrik (han som fixar med min korsett). Vi pratade lite om den och så fick jag visa var den var trasig, hur vi hade löst det och mitt skavsår i armväcket. Det finns någon muskel som tydligen blev klämd av den delen som går högre upp. Så han fixade den så att det inte skulle skava lika mycket. Men det hjälpte inte!:( Medans pappa och jag väntade på att Patrik skulle komma tillbaka så satte vi på radion, då kom det en sur tant och sa till oss!!!

Nu kommer lite bilder på korsetten:



spännet hade gått sönder

Så här löste vi det;)

Det nya spännet

Patrik satte på ett nytt skydd och "böjde" korsetten lite

sisst men inte minst, hela min korsett:)
(inte bäst bilderna men det får duga)

Ha de
Emmy
 


Kommentarer
Postat av: Frida<3

Jättebra att det blev fixat! :)

2011-04-23 @ 19:33:43
URL: http://uknowfrida.blogg.se/
Postat av: ♫♪ Sandra T

glad påsk på dig med :D <3

2011-04-23 @ 19:54:11
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0