Hatar att vara sjuk!

Japp, jag är sjuk igen! Det började i måndags med att jag hade huvudvärk, sen i tisdags så vaknade jag 5.20 av att det var jätte varmt och att jag hade huvudvärk. Då fick jag en huvudvärkstablett av pappa (tack pappa!), jag hade hög feber hela tisdagen. I går hade jag lite feber och var förkyld. Idag/nu har jag feber och är jätte snuvig!:(

Jag skulle egentligen åka till sjukhuset i dag för att fixa mitt skavsår som jag har i armväcket, men eftersom att jag fortfarande har lite feber så stannar jag hemma hela dagen. Vi får se om jag åker till skolan morgon, eller om jag stannar hemma. Vill bli frisk snart så att jag orkar åka till Paris på fredag.
Ha det bra
Emmy

Kommentarer
Postat av: julia

tack Emmy! vad snäll du är:)

2011-04-14 @ 18:43:18
URL: http://juliasundstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0